tajuk ke isi kandungan
kisah blogger, Tips Blogging

tu tajuk ke isi kandungan?

Saya pelik dengan 1 group blogger ni, tajuk entri diorang panjang tak hengat, sampai saya tertanya-tanya, tu tajuk ke isi kandungan dah? Tajuk dia je dah menceritakan segalanya. Dah tak payah dah korang klik link dia tu, dah tau dah cerita pasal penyakit dia dah kurang sebab makan ubat ni Macam mana boleh tahu? Sebab tajuk entri dia “Penyakit ehem…

Continue Reading