tulis panjang-panjang
Tips Blogging

macam mana nak tulis panjang-panjang?

Salah satu tips seo terbaik adalah, panjang entri mesti lebih 300 patah perkataan. Macam mana nak tulis panjang-panjang sampai lebih 300 patah perkataan tu? Mungkin benda ni agak susah terutama sekali kalau korang masih baru dalam dunia penulisan. Mungkin korang dah puas cari cara macam mana nak membolehkan korang untuk menulis lebih panjang. Mungkin korang dah pernah menghadiri bengkel penulisan,…

Continue Reading

buat blog fi
kisah blogger

Siapa yang kena buat blog?

Siapa yang kena buat blog? adakah Internet Marketer sahaja? adakah orang IT sahaja? saya suka bila ada orang tanya soalan ni. atau dia tanya ” perlu ke saya buat blog? ” tapi saya tak suka bila ada orang kata dia orang biasa dan tak perlu pun buat blog. Siapa yang kena buat blog? pada saya, semua orang. Kalau pengemis mampu…

Continue Reading